Promocja - Segregator szkoleniowy "Kompetencje menedżerskie" - Szkolenie "Zarządzanie Personelem" - Szkolenie "Obsługa Klienta"

Produkty szkoleniowe

SZKOLENIE MULTIMEDIALNE "ZARZĄDZANIE PERSONELEM"

O E-SZKOLENIU

Zarządzanie personelem to bardzo ważny czynnik decydujący o rozwoju danego przedsiębiorstwa. Ponieważ szkolenia tradycyjne są dosyć kosztowne, firma CANDI przygotowała e-szkolenie z zakresu Zarządzania Personelem w postaci wygodnej, interaktywnej i ciekawej prezentacji multimedialnej.

E-szkolenie z zakresu Zarządzania Personelem znacznie ułatwia przeprowadzenie szkolenia a jego ciekawa i prosta w obsłudze forma, przekłada się na łatwość przyswajania zawartych w nim materiałów.

Zakres tematyczny, który mają Państwo do dyspozycji obejmuje wszystkie najważniejsze dziedziny z zakresu zarządzania personelem.

Szkolenie to może być wykorzystywane przez trenerów wewnętrznych w firmach, kierowników sklepów, kierowników regionów, właścicieli, oraz wszystkich pracowników na stanowiskach kierowniczych.

E-szkolenie może być uruchomione na dowolnym komputerze z systemem Windows.

E-szkolenie zawiera materiał na co najmniej 3 dni szkoleniowe i może być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych, ani ograniczeń w zakresie ilości przeszkolonych osób w ramach tej samej firmy.

E-SZKOLENIE SKŁADA SIĘ Z:

  • 267 ekranów – slajdów multimedialnych zawierających tekst, zdjęcia, rysunki, tabele, wykresy, filmy
  • Testu podsumowującego szkolenie
  • 75 ćwiczeń
  • 42 slajdów do wydruku
  • 7 dokumentów dodatkowych
  • 5 podsumowań
  • 10 filmów o łącznym czasie trwania 11 minut 14 sekund

Ćwiczenia oraz slajdy można w prosty i łatwy sposób wydrukować w dowolnej ilości egzemplarzy w trakcie szkolenia, bądź przygotować przed jego rozpoczęciem. Na ćwiczenia składają się wyselekcjonowane i praktycznie sprawdzone w sytuacji szkoleniowej zadania przygotowane jako dyskusje, puzzle, krzyżówki, szarady, ćwiczenia pisemne, testy uzupełnień i wyboru, sprawdziany wiadomości, gry logiczne i ruchowe.
Slajdy to również gotowe dokumenty przygotowane do wydruku w formacie PDF. Składają się na nie zebrane najważniejsze informacje przedstawione w ładnej i prostej do zapamiętania formie. Można je wydrukować oraz powiesić na przykład w pomieszczeniu socjalnym bądź innym do tego celu odpowiednim aby personel mógł się z nim łatwo zapoznać i przyswoić zawarty w nim materiał.
E-szkolenie zawiera ponadto komputerowy test, aby zweryfikować wiedzę zdobytą na szkoleniu. Komputer odlicza czas, podlicza dobre odpowiedzi oraz wskazuje które obszary użytkownik „zaliczył”, a które nie.

PROGRAM SZKOLENIA

  • MODUŁ I – PRZEWODZENIE, czyli jak zbudować autorytet i zostać liderem zespołu
    1. Kim jest lider zespołu?
    2. Jakim jestem liderem? Czynniki kształtujące postać lidera
    3. Etapy dojrzewania do bycia przywódcą
    4. Z jakimi pracownikami ma do czynienia lider w zespole?
    5. W jaki sposób atmosfera pracy wpływa na wydajność pracy zespołu?
    6. Podsumowanie modułu
  • MODUŁ II – MOTYWOWANIE, czyli jak zachęcać, nagradzać i karać
    1. Co to jest – motywowanie?
    2. Co motywuje pracowników do pracy?
    3. Brak motywacji u pracowników i działania zapobiegające
    4. Jakie działania kierownika pomagają zapobiegać demotywacji?
    5. Podsumowanie modułu
  • MODUŁ III – KOMUNIKACJA W PRACY, czyli jak skutecznie delegować zadania i egzekwować ich wykonanie
    1. Trudne rozmowy menedżera z pracownikami
    2. Delegowanie zadań
    3. Wpływ relacji kierownik - pracownik na pracę podwładnego
    4. Co utrudnia komunikację w pracy?
    5. Podsumowanie modułu
  • MODUŁ IV – ROZMOWY OCENIAJĄCE, czyli zasady oceny pracowników i przeprowadzanie rozmów dyscyplinujących
    1. Trudne rozmowy menedżera z pracownikami
    2. W jaki sposób przygotować ocenę pracy podwładnych?
    3. Przygotowanie menedżera do przeprowadzenia rozmowy z pracownikiem
    4. Jak uniknąć nieprzyjemnych rozmów z pracownikami
    5. Jakie korzyści osiągnie menedżer z właściwie przeprowadzonej rozmowy z pracownikami?
    6. Podsumowanie modułu
  • MODUŁ V – NABÓR I SELEKCJA KANDYDATÓW DO PRACY, czyli jak trafnie dobierać pracowników
    1. Procedura naboru personelu
    2. Etap rekrutacji
    3. Etap selekcji
    4. Psychologiczne błędy w ocenie kandydata
    5. Dbałość o szybka adaptację nowego pracownika
    6. Podsumowanie modułu
  • MODUŁ VI – WARSZTAT UMIEJĘTNOŚĆI SZKOLENIOWYCH, czyli jak skutecznie przekazywać wiedzę
    1. Jak wygląda proces uczenia się dorosłego człowieka
    2. Jakie kompetencje szkoleniowe powinien posiadać dobry trener?
    3. W jaki sposób przygotować i przeprowadzić szkolenie?
    4. W jaki sposób sprawdzić skuteczność szkolenia?
    5. Podsumowanie modułu

ZAMÓWIENIE SZKOLENIA MULTIMEDIALNEGO

Aby zamówić szkolenie multimedialne należy wydrukować formularz zamówienia (do pobrania tutaj: wersja .pdf, wersja .doc), wypełnić, oraz przesłać faxem pod nr 022 713 83 11, lub mailem na adres biuro@candi.pl.

Tutaj możesz pobrać ulotkę o segregatorze: wersja .pdf.